Home.Despre Revista Travel Advisor.Abonamente.Publicitate.Contact.
© 2017 SC ANIMACTION HUB SRL
COMUNICAT DE PRESÃ
Vânzãrile de pachete turistice ale TUI TravelCenter au crescut cu 52% 
în primul semestru al anului 2017
TUI TravelCenter, rețeaua de agenții de turism a Grupului Eurolines, a încheiat primul semestru al anului 2017 (S1 2017) cu o creștere de 52% a vânzãrilor de produse turistice, comparativ cu S1 2016. 

De asemenea, vânzãrile totale, respectiv cele de pachete turistice, servicii de transport rutier și/sau aerian ale lanțului de agenții TUI TravelCenter și Eurolines au depãșit 53 milioane de euro în S1 2017, plus 32% fațã de S1 2016.

"Creșterile TUI TravelCenter din primul semestru al anului 2017 depãșesc cu mult evoluția pieței și ne confirmã faptul cã turiștii români pun un accent deosebit pe siguranțã și încredere atunci când achizițoneazã servicii turistice. O parte semnificativã a vânzãrilor se referã la charterele organizate de NOVA Travel, touroperatorul Grupului Eurolines, în parteneriat cu reprezentanții TUI din Turcia, Spania și Grecia", declarã Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines Group România.

NOVA Travel organizeazã în acest an curse charter marca TUI cãtre cele mai apreciate destinaþii estivale, respectiv cãtre insulele grecești Creta, Rodos, Corfu, Santorini și Zakynthos, cãtre Turcia (Antalya) și Spania (insulele Tenerife, Mallorca și Gran Canaria). Sunt programate pânã la 23 de plecãri pe sãptãmânã din București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara. NOVA Travel a încheiat recent o polițã de asigurare în caz de insolvențã/faliment în valoare de 150.000 USD, triplând astfel benevol suma minimã prevãzutã de lege.
 
Tendințele verii 2017

• Bugetul mediu de vacanțã pentru destinațiile interne a crescut ușor în acest an pânã la aprox. 350 euro/persoanã/sejur, iar acest lucru se datoreazã creșterii calitãții serviciilor la nivel național (au apãrut investiții noi, s-au diversificat serviciile turistice);

• Turiștii români sunt atenți la recenziile despre hotelul/pensiunea care îi intereseazã și știu exact ce servicii își doresc de la unitatea de cazare; 

• Litoralul, Delta Dunãrii, stațiunile balneoclimaterice și cele montane sunt cele mai cãutate destinații interne în 2017;

• Pentru destinațiile externe, bugetul de vacanțã s-a menținut acest an la nivelul mediu de 550 euro/persoanã/sejur. Cele mai cãutate destinații externe de vacanțã estivalã sunt în 2017 Grecia, Spania și Turcia;

• Se remarcã numãrul tot mai mare de români care aleg destinații exotice și croaziere. Bugetul mediu alocat este de 900-1.000 euro/pesoanã /sejur;

• Tendința de a cumpãra vacanțe tot mai din timp în acest an a demostrat ca românii mizeazã pe siguranța și încrederea oferite de un brand puternic;

• Astfel, multe dintre pachetele de vacanțe exotice și schi pentru perioada Sãrbãtorilor de iarnã s-au rezervat deja;

• Per ansamblu, cele mai apreciate destinații ale anului 2017 sunt România, Grecia și Spania;

• Alãturi de destinațiile populare din zona Mãrii Mediterane (Turcia, Grecia, Spania), creșteri semnificative ale cererilor s-au înregistrat și pentru România inclusiv pentru litoral, și pentru Bulgaria;

• Destinații exotice -"long haul"- precum Rep. Dominicanã, Thailanda, Maldive, Mexic și Bali au o prizã din ce în ce mai mare la public și înregistreazã creșteri semnificative ale cererii, de peste 15%;

• Se poate spune cã existã o revenire a destinației Egipt, pentru care interesul a început sã creascã în ultimele luni.
Credit foto: TUI TravelCenter
Cosmin Marinof, director de vânzãri TUI TravelCenter, Dragoș Anastasiu, președinte Eurolines Group România, și Cristian Baciucu, director general Rombus Transport